Autor |
Wiadomość |
ostrynka
Forumowicz
Wiek: 39 Dołączył: Śro Gru 07, 2016 18:41 Posty: 105 Skąd: Gdańsk - 3 Kolory
|
Wysłany: Pią Kwi 06, 2018 17:44 Temat postu: Edom - zarządzanie budynkiem |
|
|
Drodzy sąsiedzi z bloków zarządzanych przez tą firmę - czy mozecie napisać, co sądzicie o tym zarządcy? |
|
|
|
|
maniak72
Bywalec
Wiek: 52 Dołączył: Czw Lip 06, 2017 13:55 Posty: 40 Skąd: Gdańsk - 3 lolory
|
Wysłany: Pon Kwi 09, 2018 14:48 Temat postu: Re: Edom - zarządzanie budynkiem |
|
|
witam. Moje zdanie na temat tego zarządcy jest jak najbardziej pozytywne. Szefowa czyli Pani Ela sprawnie trzyma wszystko w rękach, działa konkretnie na rzecz i w interesie wspólnoty dbając o finanse. Jak dla mnie ok. Dobrze chyba mieć zarządce który już zna teren i wie czego może spodziewać się po budynkach jak i deweloperze ( a stoczyliśmy niezłe boje na etapie przekazywania budynku wspólnocie).
Pozdr
Starogardzka 65 |
|
|
|
|
fryziak
Początkujacy
Wiek: 51 Dołączył: Wto Paź 03, 2017 20:45 Posty: 8 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon Kwi 09, 2018 20:12 Temat postu: Re: Edom - zarządzanie budynkiem |
|
|
Bądźmy bardziej ostrożni podczas oceny zarządcy. Uważam, że tak zachwalające słowa są na wyrost patrząc na czas współpracy z zarządcą. Jak dotychczas jest ok ale na rynku jest taka konkurencja oraz tyle bardzo dobrych zarządców nieruchomości, że warto popytać u konkurencji |
|
|
|
|
int2000
Początkujacy
Dołączył: Wto Kwi 10, 2018 20:52 Posty: 7 Skąd: Chelm
|
Wysłany: Wto Kwi 10, 2018 21:02 Temat postu: Re: Edom - zarządzanie budynkiem |
|
|
Edom jest ok,duze doswiadczenie.mam mieszkanie i na Starogardzkiej i na Kazimierza.Wszystko jak narazie dziala sprawnie,poza developerem i jego niekonczacymi sie poprawkami. |
|
|
|
|
MinnieMonnie
Bywalec
Dołączył: Wto Cze 20, 2017 20:10 Posty: 48 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto Kwi 17, 2018 21:42 Temat postu: Re: Edom - zarządzanie budynkiem |
|
|
Witam
Czy posiada ktoś adres mailowy do zarządcy edom? |
|
|
|
|
int2000
Początkujacy
Dołączył: Wto Kwi 10, 2018 20:52 Posty: 7 Skąd: Chelm
|
Wysłany: Śro Kwi 18, 2018 1:36 Temat postu: Re: Edom - zarządzanie budynkiem |
|
|
MinnieMonnie napisał: | Witam
Czy posiada ktoś adres mailowy do zarządcy edom? |
EDOM Real Estate Management
Property management company in Gdańsk
Address: Siennicka 28, 80-758 Gdańsk
Hours: Closed ⋅ Opens 10AM
Phone: 58 300 67 71
Suggest an edit
zarzad@edom-zarzadzanie.pl |
|
|
|
|
aga1732
Forumowicz
Dołączył: Czw Gru 30, 2010 16:12 Posty: 196 Skąd: gdańska
|
Wysłany: Śro Kwi 18, 2018 11:59 Temat postu: Re: Edom - zarządzanie budynkiem |
|
|
25kwietnia o 17jest zebranie |
|
|
|
|
int2000
Początkujacy
Dołączył: Wto Kwi 10, 2018 20:52 Posty: 7 Skąd: Chelm
|
Wysłany: Śro Kwi 18, 2018 18:08 Temat postu: Re: Edom - zarządzanie budynkiem |
|
|
Moim zdaniem Starogardzka 63,65,Kazimierza Wielkiego 38,40,41,43 powinien byc ten sam administrator.Duzo latwiej bedzie wyegzekwowac jakis lad na osiedlu.Praktycznie sa to trzy odrebne wspolnoty a teren wokol wspolnot jest jeden,i teraz jezeli kazda wspolnota bedzie miala innego administratora to z pewnoscia powstanie problem ktora wspolnota bedzie ponosic koszt utrzymania placu zabaw,pojawi sie problem zima z odsniezaniem chodnikow i parkingow,uklad drogowego.A im szybciej wybierzemy administratora tym szybciej skoncza sie niedomowienia ze strony dewelopera. |
|
|
|
|
Daga_Daga
Początkujacy
Wiek: 34 Dołączył: Pią Mar 16, 2018 21:25 Posty: 8 Skąd: Gdańsk- Południe
|
Wysłany: Śro Kwi 18, 2018 18:54 Temat postu: Re: Edom - zarządzanie budynkiem |
|
|
Dla jakiego bloku jest zebranie? I gdzie? Coś wiadomo? |
|
|
|
|
Hirilth
Zaglądajacy
Wiek: 34 Dołączył: Nie Cze 11, 2017 10:35 Posty: 24 Skąd: Gdańsk Jasień
|
Wysłany: Śro Kwi 18, 2018 22:02 Temat postu: Re: Edom - zarządzanie budynkiem |
|
|
Hej,
każda wspólnota musi podjąć swoją decyzję dotyczącą administratora. Zawsze można zatrudnić te same firmy od zieleni/odśnieżania itp. Rozumiem, że sprawa jest o tyle trudniejsza niż na innych osiedlach, bo teren wspólny należy do wszystkich bloków.
Tak, jak napisał kolega wyżej: konkurencja jest duża i jest w czym wybierać. A 3 pierwsze lata są wyjątkowo ważne, bo usterek pojawi się dużo i ważne, by administrator zadbał i wspierał swoją wspólnotę. Wybieranie "tego samego", bo łatwiej nie będzie korzystne dla wspólnoty. Chyba, ze to "łatwiej" połączy się z tym, że będzie to solidny administrator. Niestety spotkałam się z różnymi...
Pozdrawiam |
|
|
|
|
fryziak
Początkujacy
Wiek: 51 Dołączył: Wto Paź 03, 2017 20:45 Posty: 8 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro Kwi 18, 2018 22:39 Temat postu: Re: Edom - zarządzanie budynkiem |
|
|
Dokładnie o to mi chodziło, żeby nie podejmować pochopnych decyzji ponieważ od tego zależy dobro mieszkańców, a do tego mając tak wiele możliwości do wyboru w postaci różnych zarządców a nie koniecznie tego jednego... bo inna wspólnota go ma... natomiast po zaledwie kilku miesiącach współpracy nie można oceniać i zachwalać jednego zarządcy ..... no chyba że się ma z tego ,,jakieś korzyści'' ... |
|
|
|
|
andrew34
Forumowicz
Wiek: 44 Dołączył: Nie Lis 23, 2014 11:31 Posty: 179 Skąd: 3 kolory
|
Wysłany: Czw Kwi 19, 2018 8:01 Temat postu: Re: Edom - zarządzanie budynkiem |
|
|
Dzień dobry, jeśli mogę coś podpowiedzieć... Podział sprzątania czyli co do kogo należy wynika z mapek geodezyjnych. Jest tam wszystko precyzyjnie
wyrysowane i nie ma prawa być żadnych sporów. W administracji ważne jest aby rozliczenia były rzetelne i aby administrator miał pojęcie czym zarządza i był uczciwy. Musicie wybrać zarząd - uczciwych, energicznych i kumatych ludzi. Sam z siebie raczej żaden administrator nie jest skory do działania. To zarząd pilnuje, rozlicza i zleca sprawy do rozwiązania administracji. Zarząd ma prawo zwolnić administratora. I jak coś się "stanie" to pamiętajcie że nie administrator ale generalnie zarząd odpowiada. Administrator pilnuje (powinien) przeglądów, rozlicza media, właścicieli lokali i usuwa awarie (za zgodą zarządu). Temat rzeka. |
|
|
|
|
KJZ_LW
Stały bywalec
Wiek: 35 Dołączył: Pon Cze 29, 2015 12:48 Posty: 55 Skąd: Gdańsk-LW
|
Wysłany: Czw Kwi 19, 2018 15:32 Temat postu: Re: Edom - zarządzanie budynkiem |
|
|
Owszem, jest wyrysowane. Tyle że do danej wspólnoty należy tylko teren bezpośrednio wokół danego bloku. Drogi dojazdowe, parkingi, wiaty śmietnikowe itd. to jest jedna duża działka współdzielona przez wszystkie wspólnoty na osiedlu.
andrew34 napisał: | Dzień dobry, jeśli mogę coś podpowiedzieć... Podział sprzątania czyli co do kogo należy wynika z mapek geodezyjnych. Jest tam wszystko precyzyjnie
wyrysowane i nie ma prawa być żadnych sporów. W administracji ważne jest aby rozliczenia były rzetelne i aby administrator miał pojęcie czym zarządza i był uczciwy. Musicie wybrać zarząd - uczciwych, energicznych i kumatych ludzi. Sam z siebie raczej żaden administrator nie jest skory do działania. To zarząd pilnuje, rozlicza i zleca sprawy do rozwiązania administracji. Zarząd ma prawo zwolnić administratora. I jak coś się "stanie" to pamiętajcie że nie administrator ale generalnie zarząd odpowiada. Administrator pilnuje (powinien) przeglądów, rozlicza media, właścicieli lokali i usuwa awarie (za zgodą zarządu). Temat rzeka. |
|
|
|
|
|
int2000
Początkujacy
Dołączył: Wto Kwi 10, 2018 20:52 Posty: 7 Skąd: Chelm
|
Wysłany: Czw Kwi 19, 2018 19:20 Temat postu: Re: Edom - zarządzanie budynkiem |
|
|
Tak jest sporo firm (Gestor,Patronat,Veidik etc) tylko komu z czlonkow zarzadu wspolnoty bedzie sie chcialo biegac, szukac i poswiecac swoj czas i ponosic odpowiedzialnosc?Tymbardziej ,ze to w czynie spolecznym.W chwili obecnej juz jest problem zeby woogole przyjsc na zebranie,widzialem chyba z dziesiec osob |
|
|
|
|
ostrynka
Forumowicz
Wiek: 39 Dołączył: Śro Gru 07, 2016 18:41 Posty: 105 Skąd: Gdańsk - 3 Kolory
|
Wysłany: Czw Kwi 19, 2018 21:24 Temat postu: Re: Edom - zarządzanie budynkiem |
|
|
int2000 napisał: | Tak jest sporo firm (Gestor,Patronat,Veidik etc) tylko komu z czlonkow zarzadu wspolnoty bedzie sie chcialo biegac, szukac i poswiecac swoj czas i ponosic odpowiedzialnosc?Tymbardziej ,ze to w czynie spolecznym.W chwili obecnej juz jest problem zeby woogole przyjsc na zebranie,widzialem chyba z dziesiec osob |
Int2000, myśle, ze w tej sytuacji mogę sobie pozwolić na szczerosc - zarząd naszej wspólnoty (41/43) ma umówione spotkania z 3 zarządcami, wysłaliśmy tez sporo zapytań ofertowych, z których wybraliśmy najciekawsze i z tymi właśnie się spotykamy.
To nie tak, ze w czynie społecznym. Nam wszystkim zależy, żeby żyć tu jak najlepiej i możliwie bez problemów i chyba nikt niczego poza tym nie oczekuje.
Dlatego jeśli ktoś zgłasza się z własnej woli do zarządu, to najczęściej dlatego, że ma pomysł, dobre chęci i jest świadomy minusów |
|
|
|
|
|